Producătorul auto Volkswagen nu se va alătura bătăliei reducerilor din China “cu orice preț”, spune unul dintre șefii companiei germane

Golf 8 Volkswagen Foto: Volkswagen

Volkswagen nu va participa la o bătălie a reducerilor în China “cu orice preț”, a declarat directorul operațional Ralf Brandstaetter într-un interviu publicat miercuri, scrie Reuters.

Constructorul auto german se află sub o presiune din ce în ce mai mare pe cea mai importantă piață a sa din partea producătorilor chinezi în plină ascensiune, care au mai mult succes cu mașinile electrice decât rivalii lor occidentali.

“Volkswagen se concentrează pe un model de afaceri sustenabil. În termeni concreți, acest lucru înseamnă că nu vom participa la bătălia reducerilor cu orice preț”, a declarat Brandstaetter într-un interviu pentru intranetul companiei.

“Poziția noastră pe piață este suficient de puternică. Pentru noi, accentul este pus pe profitabilitate, nu pe volumul vânzărilor sau pe cota de piață”, a adăugat el.

Brandstaetter se așteaptă ca piața auto chineză să crească de la 22 de milioane de mașini vândute acum la nivel anual, până la 28-30 de milioane în 2030.

“Dacă vom atinge vânzări de peste 4 milioane de vehicule în acest mediu în 2030, cu o profitabilitate corespunzătoare, aceasta este o poziție cu care am putea foarte bine trăi”, a spus el.

Volkswagen aspiră să fie cel mai mare producător auto internațional din China, a spus el, adăugând că este irelevant dacă un alt producător național vinde mai mult decât el.

Producătorul chinez BYD a depășit Volkswagen, care a condus piața de acolo timp de decenii, ca principală marcă de autoturisme la începutul acestui an.

 

Foto: Volkswagen

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *