Producătorul auto Volkswagen nu se va alătura bătăliei reducerilor din China “cu orice preț”, spune unul dintre șefii companiei germane

Golf 8 Volkswagen Foto: Volkswagen

Volkswagen nu va participa la o bătălie a reducerilor în China “cu orice preț”, a declarat directorul operațional Ralf Brandstaetter într-un interviu publicat miercuri, scrie Reuters.

Constructorul auto german se află sub o presiune din ce în ce mai mare pe cea mai importantă piață a sa din partea producătorilor chinezi în plină ascensiune, care au mai mult succes cu mașinile electrice decât rivalii lor occidentali.

“Volkswagen se concentrează pe un model de afaceri sustenabil. În termeni concreți, acest lucru înseamnă că nu vom participa la bătălia reducerilor cu orice preț”, a declarat Brandstaetter într-un interviu pentru intranetul companiei.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

“Poziția noastră pe piață este suficient de puternică. Pentru noi, accentul este pus pe profitabilitate, nu pe volumul vânzărilor sau pe cota de piață”, a adăugat el.

Brandstaetter se așteaptă ca piața auto chineză să crească de la 22 de milioane de mașini vândute acum la nivel anual, până la 28-30 de milioane în 2030.

“Dacă vom atinge vânzări de peste 4 milioane de vehicule în acest mediu în 2030, cu o profitabilitate corespunzătoare, aceasta este o poziție cu care am putea foarte bine trăi”, a spus el.

Volkswagen aspiră să fie cel mai mare producător auto internațional din China, a spus el, adăugând că este irelevant dacă un alt producător național vinde mai mult decât el.

Producătorul chinez BYD a depășit Volkswagen, care a condus piața de acolo timp de decenii, ca principală marcă de autoturisme la începutul acestui an.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: