Mercedes-Benz Vans a vândut 120.000 de unități în al doilea trimestru al anului 2023, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Vânzările au crescut cu 19% în al doilea trimestru și cu 16% în prima jumătate a anului.
„Segmentul autovehiculelor pentru uz comercial a avut o contribuție semnificativă în perioada aprilie-iunie, cu o creștere de 23% – până la 101.600 de unități. În cazul autovehiculelor cu destinație privată, acestea au înregistrat o cifră de vânzări de 18.000 de unități, o creștere de 4%. Ponderea autovehiculelor electrice a crescut cu 18%, ajungând la 5.100 de unități. Acest lucru demonstrează încă o dată poziția de lider a diviziei în ceea ce privește mobilitatea electrică”, potrivit comunicatului de presă.
Compania transmite că vânzările de la Mercedes-Benz Vans au crescut pe toate piețele strategice în al doilea trimestru; principalele piețe rămân regiunile din Europa, cu vânzări în creștere cu 24%, până la 74.000 de autovehicule, pentru uz privat și comercial, și Asia, cu vânzări în creștere cu 22%, până la 12.100 de autovehicule pentru uz privat și comercial, în total. Statele Unite au obținut cel mai bun al doilea trimestru de vânzări din istorie (+5%, la 20.300 de unități). Germania, piața de origine a diviziei, de altfel și cea mai mare, a înregistrat o creștere a vânzărilor de 25%, până la 30.600 de unități.