Sentimentul consumatorilor din China este în scădere, dar nu și în cazul prezervativelor

prezervative Sursa foto: Durex / Twitter

Companiile și economiștii au declarat că sentimentul consumatorilor din China este mai slab decât se așteptau, dar acest lucru nu îi oprește să cumpere mai multe prezervative, a declarat miercuri Reckitt, producătorul Durex, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Datele economice din China din această lună au arătat că avântul său post-pandemic se estompează rapid, crescând așteptările că guvernul trebuie să aducă mai multe măsuri de stimulare pentru a impulsiona activitatea și a susține încrederea șubredă a consumatorilor.

Gigantul britanic al bunurilor de consum Unilever a declarat marți că declinul pieței imobiliare și al exporturilor din China a dus încrederea consumatorilor la un minim istoric, după ce la începutul acestui an a prognozat un “boom al consumului” chinezesc.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Cu toate acestea, miercuri, când Reckitt a raportat rezultatele veniturilor, a declarat că majorarea veniturilor nete în termeni comparabili în domeniul sănătății a fost de 8,8%. Creșterea a fost condusă în parte de mărcile sale “Intimate Wellness”, care includ lubrifiantul K-Y, cu performanțe mai bune în China.

La nivel global, portofoliul a înregistrat o creștere mare de o singură cifră, iar în China Reckitt a văzut “beneficiul redeschiderii după închiderile legate de COVID”.

În ciuda unei redresări “puțin mai lente” în China în general, vânzările de produse de wellness intim sunt mai mari. CEO-ul Nicandro Durante a declarat că, în primul rând, Reckitt lansează inovații, cum ar fi noile materiale pentru prezervative, iar în al doilea rând, oamenii “se bucură de viața de noapte”.

Reckitt are o nouă unitate de producție în Taicang, China, potrivit site-ului său web, pregătită să “producă cele mai subțiri prezervative Durex din poliuretan de până acum” pentru această piață.

“Construcția fazei 2 a proiectului Durex este pe cale să înceapă, iar instalația va intra în funcțiune în ianuarie 2026”, se arată pe site-ul Reckitt. “Unitatea va produce cele mai subțiri prezervative Durex PU din istorie și se va angaja în îmbunătățirea continuă a noilor tehnologii pentru prezervativele PU”.