Curiera, business de curierat electric cu activitate în București și Ilfov, anunță că vrea să vândă 10% din afacere pentru 300.000 de euro. Banii ar fi utilizați pentru dezvoltarea business-ului, prin achiziția de mașini electrice și prin optimizarea platformei.
Curiera este o companie de curierat care operează la nivel național. Are o rețea extinsă, care acoperă multiple zone și operează cu eficiență, asigurându-se că pachetele ajung la destinație în condiții optime. În București și Ilfov livrează cu flota proprie 100% electrică. Despre decizia de a înfiinţa acest business, Silvia Duță, fondatoare și CEO al afacerii, spune că ideea a pornit de la o necesitate din piață.
Conform firmei, compania a ajuns la 3.000 de clienți activi, are 33 de angajați și o flotă de 20 de mașini electrice. De asemenea, afacerea cunoaște o creștere lunară a comenzilor și a cifrei de afaceri de 10%.
Până în prezent, în Curiera s-au investit 430.000 de euro, din care 200.000 de euro au fost investiți de către Silvia Duță. Alți ntreprenorii care au investit sunt Alexandru Gubrei, fondator Doctor în Uniformă, Mircea Căpățînă, co-fondator Smartbill și Romeo Iacob, co-fondator Smart ID. Curiera este în prezent evaluată la 3 milioane de euro, potrivit firmei.
În prezent, fondatorii afacerii Curiera au decis să vândă 10% din afacere, pentru suma de 300.000 euro, pe care vor să îi investească în dezvoltarea afacerii.
“Cu toate că piața de curierat este una competitivă și dinamică, există multe perspective de creștere”, transmit reprezentanții firmei. Silvia Duță și-a propus să folosească investiția pentru a extinde flota de curierat cu 20 de mașini electrice, pentru dezvoltarea și optimizarea platformei de curierat și pentru achiziția de echipamente tehnologice inovative (baterii externe, bandă de sortare).
Printre obiectivele afacerii Curiera, se numără eficiența operațională, fiabilitatea serviciilor, extinderea rețelei de acoperire, inovația tehnologică, reducerea costurilor, dezvoltarea relațiilor cu clienții și calitatea serviciilor.
Pe termen lung, obiectivele Curiera ţin atât de eficientizare, cât şi de extindere, spun reprezentanții firmei. CEchipa îşi doreşte să investească în implementarea practicilor şi a tehnologiilor sustenabile, pentru a reduce impactul asupra mediului şi a se alinia la standardele ESG (en. Environmental, Social, Governance).
Anul 2025 este unul în care companiile sunt obligate să raporteze standardele ESG.
„Căutăm un partener care să ni se alăture în misiunea noastră de a crește afacerea Curiera la următorul nivel. Ne dorim să investim în achiziția de mașini electrice, în platforma de curierat și pentru eficientizarea tehnologică a fluxului de lucru. Credem în viziunea noastră de a susține un mediu mai curat și ne dorim să creștem procentul livrărilor electrice în piața de curierat din România”, declară Silvia Duță.
Investiția va contribui la extinderea afacerii și la îndeplinirea viziunii fondatorilor și colaboratorilor Curiera, aceea de a construi o lume mai verde și mai prietenoasă cu mediul înconjurător. Toți cei care sunt interesați de o posibilă colaborare, pot contacta echipa Curiera pentru mai multe detalii.