Yahoo a anunţat că serviciile sale nu vor mai fi accesibile din China continentală

Yahoo pixabay.com

Yahoo a anunţat că serviciile sale nu vor mai fi accesibile din China continentală “ca recunoaştere a dificultăţilor în creştere cu care se confruntă mediul juridic şi de afaceri”, fiind al doilea brand tehnologic occidental care se retrage din statul asiatic în ultimele săptămâni, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Compania nu mai furnizează conţinut pentru utilizatorii din China continentală de la 1 noiembrie, se arată într-un comunicat postat pe site, care-i direcţionează pe cei care folosesc mail-uri Yahoo şi AOL către alte linkuri.

“Ca recunoaştere a dificultăţilor în creştere cu care se confruntă mediul juridic şi de afaceri din China, gama de servicii Yahoo nu va mai fi accesibilă din China continentală de la 1 noiembrie. Yahoo îşi menţine angajamentul faţă de drepturile utilizatorilor şi faţă de internetul liber şi deschis. Mulţumim utilizatorilor pentru sprijinul lor”, a declarat pentru Reuters un purtător de cuvânt al Yahoo.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Decizia Yahoo vine după cea a Microsoft Corp, care, luna trecută, a retras reţeaua Linkedin din China “din cauza mediului operaţional mult mai dificil şi a respectării mai stricte a cerinţelor în China”.

În ultimii ani, Yahoo îşi redusese prezenţa în China, unde intrase în 1998, iar în 2012 a încheiat un acord cu Alibaba Group privind vânzarea participaţiei pe care o deţinea în gigantul chinez din domeniul comerţului electronic.

În mai, Verizon Communications a obţinut cinci miliarde de dolari din vânzarea Yahoo şi a altor afaceri media firmei de private equity Apollo Global.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: