Cel mai mare producător de camioane din Rusia ia în considerare aducerea de prizonieri la muncă în cele mai mari fabrici ale sale

camion Kamaz Foto: Kamaz

Cel mai mare producător de camioane din Rusia, Kamaz, ia în considerare aducerea de prizonieri la muncă la cele mai mari fabrici ale sale pentru a compensa deficitul de forţă de muncă, a declarat vineri directorul general Serghei Kogogin, citat de agenția Reuters, preluată de Agerpres.

”Evaluăm cum să aplicăm programul (de lucru) dezvoltat de Serviciul Federal al Penitenciarelor”, a spus Kogogin reporterilor.

Compania se confruntă cu o lipsă de 4.000 de angajaţi la unităţile sale de producţie din Naberezhnye Chelny, un oraş industrial aflat la peste 900 de kilometri est de Moscova, a spus el.

Analize Economedia

MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta

Compania are 24.000 de angajaţi acolo. Kamaz, care este deţinută în proporţie de 47% de conglomeratul de stat Rostec şi de 15% de Daimler, a adus deja lucrători migranţi din Uzbekistan şi acum ia în considerare să caute muncitori în închisorile ruseşti, a spus el.

Restricţiile legate de pandemie i-au determinat pe mulţi lucrători migranţi să părăsească Rusia, forţând autorităţile şi companiile private să se gândească la modalităţi de a compensa lipsa lucrătorilor.

Serviciul Federal al Penitenciarelor a propus la începutul acestui an un plan de folosire a condamnaţilor pentru a suplimenta forţa de muncă, insistând că noul sistem nu va semăna cu vastul sistem de lagăre de muncă GULAG din epoca sovietică.

În aprilie, un document guvernamental a ordonat autorităţilorsă evalueze fezabilitatea utilizării condamnaţilor pentru a construi căi ferate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: