Compania aeriană low-cost EasyJet raportează rezervări record, în ciuda crizei costului vieții

easy jet pixabay Sursa foto: Pixabay

Boom-ul din ianuarie înseamnă că linia aeriană britanică se așteaptă să depășească așteptările pieței în ceea ce privește profiturile din acest an, notează The Guardian. EasyJet s-a lăudat cu o creștere record a numărului de rezervări în luna ianuarie, deoarece pasagerii au prioritizat călătoriile pentru anul care începe, pe fondul semnelor că liniile aeriene își revin, în sfârșit, din recesiunea pandemică.

În ciuda crizei continue a costului vieții în Marea Britanie și în străinătate, compania aeriană a declarat că nivelurile ridicate ale cererii și rezervările puternice înseamnă că se așteaptă să depășească așteptările pieței în ceea ce privește profiturile sale din acest an.

EasyJet a declarat că a văzut revenirea boom-ului tradițional de rezervări din ianuarie, atingând cifre record în mai multe zile, în timp ce clienții au rezervat zboruri și pachete de vacanță pentru lunile următoare și pentru această vară.

Transportatorul a declarat că a continuat să înregistreze o cerere puternică pentru călătorii în Marea Britanie, în timp ce vacanțele sale easyJet au fost deja vândute în proporție de 60% pentru această vară.

Compania a precizat că easyJet holidays a rămas compania de vacanțe majore cu cea mai rapidă creștere în Marea Britanie și a spus că a existat o creștere de 161% de la an la an a numărului de clienți.

Compania anticipează o creștere de 50% pentru afacerea sa de vacanțe față de anul trecut, cu mult peste creșterea de 30% de la an la an pe care o prognozase anterior.

Johan Lundgren, directorul executiv al easyJet, a declarat că mulți clienți “au revenit pentru a face rezervări în timpul tradiționalei reduceri de sfârșit de an, în care am umplut cinci aeronave în fiecare minut în orele de vârf, ceea ce a culminat cu trei weekenduri record pentru veniturile din vânzări în această lună”.

EasyJet a adoptat un ton mai optimist decât la ultima actualizare a investitorilor, în noiembrie, când a spus că rezervările pentru perioadele de vârf, inclusiv Crăciunul, și-au revenit, dar că se luptă să obțină suficienți pasageri în perioadele mai liniștite.

Aceasta a venit în condițiile în care transportatorul a raportat o pierdere înainte de taxe de 133 de milioane de lire sterline pentru ultimele trei luni ale anului trecut, deși aceasta a fost o îmbunătățire semnificativă față de ultimul trimestru din 2021, când a înregistrat o pierdere de 213 milioane de lire sterline.

EasyJet a transportat cu aproape 50% mai mulți pasageri în ultimele trei luni, comparativ cu un an mai devreme și a declarat că se așteaptă să își reducă pierderile pentru perioada octombrie-martie.

 

Sursa foto: Pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *