Compania românească Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de 4 milioane euro și plănuiește să intre pe piețele din SUA și Marea Britanie 

SUA, statele unite, america Sursa foto: Unsplash Nik Shuliahin

Limitless Agency, una dintre companii din marketing digital din România, anunță o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro în acest an și plănuiește extinderea pe primele piețe externe, în SUA și în Marea Britanie, în 2023, potrivit unui comunicat de presă.

„Stabilitatea avută pe piața românească, alături de expertiza echipei, suita de tehnologii avansate și strategia corectă în business, ne oferă toate perspectivele pentru a atinge noi orizonturi și a dezvolta și mai mult compania. Lansarea pe piețe internaționale este parcursul firesc pentru compania noastră, iar 2023 este momentul oportun pentru decizii importante și noi investiții, inclusiv pe piața locală unde continuăm să creștem organic”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency. 

Pe lângă intrarea pe noi piețe, compania va investi în îmbunătățirea serviciilor și consolidarea echipelor de SEO, PPC și Data Analytics, pentru a oferi o gamă completă de soluții și servicii, dar și o experiență mai bună prin consultanța clienților. 

Totodată, reprezentanții Limitless Agency subliniază că agențiile de marketing digital vor continua să își îmbunătățească serviciile și, în plus, din ce în ce mai mulți furnizori externi vor intra pe piața românească, iar diferența se va face prin tehnologie. 

„În acest an, am alocat resurse suplimentare departamentului de Data & Analytics, întrucât există o cerere din partea pieței de analiză și interpretare a datelor. Lucrăm în continuare în crearea unor dashboarduri cât mai avansate și ușor de interpretat atât de antreprenori, cât și de către departamentele de marketing cu care lucrăm pentru a-i ajuta să ia decizii cât mai rapid. Ca agenție, trebuie să avem o înțelegere clară a modului în care gestionăm bugetele, pentru a putea optimiza costurile și a crește rentabilitatea campaniilor”, explică Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.

În ultimii ani, Limitless Agency a investit aproximativ 300.000 de euro în dezvoltarea de noi tehnologii, în special în automatizări de marketing și date pentru optimizarea dinamică a campaniilor digitale, cum sunt cele care rulează în Google Shopping Ads. Compania continuă să investească, mai ales că piața devine matură și concurența devine mai strânsă.

„2023 va fi anul inteligenței artificiale (AI). Atât piața, cât și agențiile de marketing digital vor miza pe automatizări și AI, iar cei care nu o vor face credem că vor avea foarte mult de pierdut. Clienții sunt din ce în ce mai informați și încep să ceară lucruri mai complexe, de aceea investițiile continue sunt cea mai sigură cale pentru a-ți atinge obiectivele în business: să îți dezvolți compania, să crești vânzările clienților, să devii un reper pe piață și să consolidezi încrederea clienților în serviciile și echipa ta și să atragi noi clienți. Astfel, încheiem anul cu un portofoliu solid de 300 de clienți din aproape toate domeniile din ecommerce, cu un business stabil și cu perspectivă de creștere pe piața de marketing digital, care se apropie de maturitate și în care nu vei mai putea rezista dacă nu investești în tehnologie. Iar prin tool-uri unice, dezvoltate intern, și investind în alte noi automatizări, avem prin tehnologii moderne cel mai mare atu al companiei noastre pe o piață în care concurența este tot mai strânsă”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.

Piața de marketing digital din România este în creștere, chiar dacă într-un ritm mai lent decât în pandemie. Deși încă nu a atins nivelul maxim de maturitate, comparativ cu acum 10 ani, când toate business-urile de profil erau la început, în prezent, din punct de vedere al competențelor online, tehnologiei, tool-urilor și proceselor, piața de marketing digital locală a avansat suficient de mult, încât poate fi comparată cu piețe mature ca Marea Britanie sau Germania, potrivit unei analize Limitless Agency. 

Limitless Agency este rezultatul fuziunii a două dintre cele mai mari agenții de marketing online din România, MoLoSo, specializată în servicii de Pay-Per-Click (PPC), și SEO Cupcake, specializată în servicii de SEO – optimizarea paginilor web în motoarele de căutare, care a avut loc la mijlocul anului 2022. 

Sursa foto: Unsplash Nik Shuliahin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *