Paramount Global concediază sute de angajaţi

Paramount+ Sursă foto: Paramount+

Paramount Global concediază sute de angajaţi, la doar o zi după ce compania a anunţat că CBS a avut un număr record de vizionări pentru Super Bowl, a declarat, marţi, directorul general Bob, Bakish într-un memoriu intern adresat angajaţilor, transmite CNBC, conform News.ro.

Paramount va concedia aproximativ 800 de oameni, sau aproximativ 3% din forţa de muncă, potrivit unei persoane familiarizate cu problema.

Paramount Global a încheiat anul 2022 cu aproximativ 24.500 de angajaţi cu normă întreagă şi cu normă parţială.

Lucrătorii afectaţi au fost anunţaţi marţi, a spus Bakish în notă.

”Aceste ajustări ne vor ajuta să ne dezvoltăm impulsul şi să ne executăm viziunea strategică pentru anul următor – şi cred cu fermitate că avem multe motive să fim entuziasmaţi”, a scris Bakish în notă.

Acţiunile Paramount au scăzut marţi cu aproximativ 4%.

Deadline a raportat pentru prima dată numărul angajaţilor concediaţi, în ianuarie.

Paramount Global deţine o varietate de active, inclusiv CBS, Paramount Pictures, Pluto TV, Paramount+ şi reţele de cablu, inclusiv Nickelodeon, BET şi Comedy Central.

Reducerile de locuri de muncă în timp ce compania media ia în considerare opţiunile de fuziune şi achiziţie.

Paramount Global a purtat în ultimele luni discuţii incipiente de fuziune cu Skydance Media şi Warner Bros. Discovery, a relatat anterior CNBC.

Compania media şi-a avertizat angajaţii cu privire la reduceri iminente de locuri de muncă într-o notă internă din 25 ianuarie.

Bakish a spus la acea vreme că Paramount Global trebuie ”să funcţioneze ca o companie mai suplă şi să cheltuie mai puţin”.

Serviciul său de streaming Paramount+ continuă să piardă bani în fiecare trimestru. Platforma a pierdut 238 de milioane de dolari în al treilea trimestru.

Compania raportează câştigurile din trimestrul patru pe 28 februarie.

Super Bowl 58 de la CBS a fost cea mai vizionată emisiune de televiziune din istorie, cu aproximativ 123,4 milioane de persoane care au vizionat evenimentul sportiv, pe toate platformele.

CBS a perceput o medie record de 6,5 milioane de dolari pentru fiecare reclamă de 30 de secunde pentru Super Bowl, conform companiei de cercetare Guideline.

Reţeaua TV a câştigat venituri suplimentare de zeci de milioane de dolari, deoarece meciul dintre Kansas City Chiefs şi San Francisco 49ers a intrat în prelungiri.

Sursă foto: Paramount+

Comentarii

  1. Paramount , nu mai stiu ce fac, caci pe la televiziunile noastre din Romania ,nu prea au acces. Pacat ,poate acolo psibil sa vezi un film ,,cap-coada ,,fara reclamele idioate din 10 in 10 min ,,cu medicamente ,tampoane intime femei ,,su hemoroizi si alte idiotenii Oare de ce nu fac un canal tv numai cu reclame ,Sunt extraordinar de enervante !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *