Platforma socială de streaming Spotify continuă să piardă bani

Spotify pixabay.com

Platforma socială de streaming Spotify şi-a crescut veniturile în ultimul trimestru, însă continuă să piardă bani, transmite News.ro.

Spotify a obţinut în ultimul trimestru al anului trecut venituri de 3,7 miliarde de euro, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a lui 2022 cu 16%.

Însă compania a pierdut, în aceeaşi perioadă, 75 de milioane de euro. Pe întreg anul 2023, Spotify a pierdut 532 de milioane de euro.

Pierderile vin în ciuda eforturilor companiei de a-şi reduce cheltuielile, într-un an în care Spotify a crescut preţul abonamentelor în multe ţări şi a dat oameni afară.

Platforma de streaming are acum 602 milioane de utilizatori, după ce numărul acestora a crescut cu 5%, fiind pentru prima oară când se depăşeşte acesta prag.

După o creştere cu 4%, numărul utilizatorilor care plătesc abonamente a ajuns la 236 de milioane.

Pe întreg anul trecut, Spotify a atras 113 milioane de utilizatori, 31 de milioane dintre aceştia plătind pentru unul dintre abonamente.

pixabay.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *