Platforma socială de streaming Spotify continuă să piardă bani

Spotify pixabay.com

Platforma socială de streaming Spotify şi-a crescut veniturile în ultimul trimestru, însă continuă să piardă bani, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Spotify a obţinut în ultimul trimestru al anului trecut venituri de 3,7 miliarde de euro, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a lui 2022 cu 16%.

Însă compania a pierdut, în aceeaşi perioadă, 75 de milioane de euro. Pe întreg anul 2023, Spotify a pierdut 532 de milioane de euro.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Pierderile vin în ciuda eforturilor companiei de a-şi reduce cheltuielile, într-un an în care Spotify a crescut preţul abonamentelor în multe ţări şi a dat oameni afară.

Platforma de streaming are acum 602 milioane de utilizatori, după ce numărul acestora a crescut cu 5%, fiind pentru prima oară când se depăşeşte acesta prag.

După o creştere cu 4%, numărul utilizatorilor care plătesc abonamente a ajuns la 236 de milioane.

Pe întreg anul trecut, Spotify a atras 113 milioane de utilizatori, 31 de milioane dintre aceştia plătind pentru unul dintre abonamente.