Raport: București, pe locul patru în topul celor mai congestionate orașe din lume

Bucuresti, panorama, blocuri, apartamente, locuinte Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Bucureștiul se află pe locul 4 în topul celor mai congestionate orașe din lume, potrivit raportului „The Fast, the slow and the congested: Urban transportation in rich and poor countries”, realizat de economiștii de la Biroul Național de Cercetare Economică (NBER).

Pe primele locuri se află Bogotá, Columbia, Krasnodar, Rusia, și Ulaanbaatar, Mongolia.

În ceea ce privește cele mai puțin congestionate orașe din lume, pe prima poziție se află Nazaret, Israel, Dire Dawa, Etiopia, și Songea, Tanzania.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

În topul trei cele mai rapide orașe din lume se află Flint, Greensboro și Wichita din SUA.

NBER a analizat peste 1.200 de orașe mari din 152 de țări. Au fost luate în calcule viteza de deplasare în mediul urban și congestionarea traficului. 

Potrivit raportului, în țările bogate, deplasările urbane sunt cu aproximativ 50% mai rapide decât în țările sărace. Pentru a investiga legătura dintre dezvoltarea economică și mobilitate, economiștii au dezvoltat un model urban, infrastructură rutieră și suprafață de teren. 

Economiștii constată că în țările mai bogate deplasarea este mai rapidă, în principal pentru că orașele lor au mai multe drumuri principale și suprafețe de teren mai mari. Aceste efecte acționează prin creșterea vitezei necongestionate, nu prin reducerea congestiei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. ZERO VIZIUNE
    Nici macar nu se incearca sa se creeze ceva concept, mai avem si google maps si super date cu traficul…

    • Vin anul asta 200-300 de tramvaie, autobuze noi.
      S-a imbunatatit frecventa pe liniile aglomerate.
      Apar pe Google Maps in timp real.
      Astea sunt reale, ce viziune visezi tu?

  2. Bucuresteanul se urca si in copac cu masina. Eu pe astia care merg singuri in masina nu i-as lasa in centru si pe arterele aglomerate. Mai ales ca incep sa se imbunatateasca tramvaie, autobuze anul asta.

    • ai si nu aidreptat/ Bucurestiul s-a dezvoltat haotic, datorita administratiei locale corupte si incompetente care a aprobat construirea de cartiere noi fara sa faca artere principale sau linii noi de tramvai. De metrou nici nu mai vorbesc. In 33 de ani abia s-au facut 2 jumatati de magistrale M4 si M5. in continuare nu exista trenuri/tramvaie pentru navetistii care locuiesc in Ilfov. Nici nu s-au facut intrari noi in oras. Pentru multi bucuresteni singura optiune de trasnport este masina personala.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.