Vânzările brandului britanic de modă de lux Burberry au crescut cu 18% în primul trimestru, pe fondul revenirii pieței chineze

burberry Foto: Dreamstime

Brandul britanic de modă de lux Burberry a obţinut o creştere cu 18% a vânzărilor în magazine realizate în termeni comparabili, în primul trimestru, îndeplinind aşteptările pieţei datorită unei reveniri continue în China, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Vânzările din China continentală, cea mai mare piaţă a sa, au crescut cu 46% în cele 13 săptămâni încheiate la 1 iulie, reflectând ieşirea ţării din restricţiile pentru Covid-19.

Declaraţia financiară a companioei mai arată că vânzările în Europa au crescut cu 17%, susţinute de cererea din partea turiştilor din SUA şi Orientul Mijlociu.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

America a rămas însă un punct slab. Vânzările trimestriale au scăzut cu 8%, după un declin de 7% în trimestrul precedent.

”Cred că (cererea din partea) cumpărătorului aspiraţional a slăbit puţin… dar creştem în cohorta individuală cu averi mari… care cumpără produse la preţuri mai mari pentru articole din piele şi îmbrăcăminte exterioară”, a declarat directorul financiarl interimar, Ian Brimicombe.

Acesta a spus că mai mulţi turişti par să se întoarcă în Europa continentală mai degrabă decât în Londra şi că Burberry presează guvernul britanic pentru o nouă schemă de taxe pe vânzări pentru a-i atrage.

Compania cu o istorie de 167 de ani, cunoscută pentru trenciurile sale, şi-a reiterat, de asemenea, previziunile privind creşterea veniturilor cu un ritm scăzut de două cifre pentru anul financiar 2024.

Directorul general Jonathan Akeroyd a spus că vânzările de îmbrăcăminte exterioară şi articole din piele au funcţionat bine şi că este încântat de noile produse de la designerul Daniel Lee, care vor sosi în magazine în septembrie.

Lee, care s-a alăturat companiei în septembrie, şi-a dezvăluit colecţia de debut la Săptămâna Modei de la Londra, în februarie.

Vânzările de articole din piele în termeni comparabili au crescut cu 13%, genţile de damă, în special Frances şi Burberry, performând bine, a spus compania.

”Burberry trece printr-o revoluţie liniştită într-un moment în care alte mărci de lux, cum ar fi LVMH şi Richemont, îşi consolidează propriile poziţii de lider”, a spus Richard Hunter, de la Interactive Investor, despre eforturile mărcii britanice de a ajunge în topul pieţei de lux.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: