Vânzările brandului britanic de modă de lux Burberry au crescut cu 18% în primul trimestru, pe fondul revenirii pieței chineze

burberry Foto: Dreamstime

Brandul britanic de modă de lux Burberry a obţinut o creştere cu 18% a vânzărilor în magazine realizate în termeni comparabili, în primul trimestru, îndeplinind aşteptările pieţei datorită unei reveniri continue în China, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vânzările din China continentală, cea mai mare piaţă a sa, au crescut cu 46% în cele 13 săptămâni încheiate la 1 iulie, reflectând ieşirea ţării din restricţiile pentru Covid-19.

Declaraţia financiară a companioei mai arată că vânzările în Europa au crescut cu 17%, susţinute de cererea din partea turiştilor din SUA şi Orientul Mijlociu.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

America a rămas însă un punct slab. Vânzările trimestriale au scăzut cu 8%, după un declin de 7% în trimestrul precedent.

”Cred că (cererea din partea) cumpărătorului aspiraţional a slăbit puţin… dar creştem în cohorta individuală cu averi mari… care cumpără produse la preţuri mai mari pentru articole din piele şi îmbrăcăminte exterioară”, a declarat directorul financiarl interimar, Ian Brimicombe.

Acesta a spus că mai mulţi turişti par să se întoarcă în Europa continentală mai degrabă decât în Londra şi că Burberry presează guvernul britanic pentru o nouă schemă de taxe pe vânzări pentru a-i atrage.

Compania cu o istorie de 167 de ani, cunoscută pentru trenciurile sale, şi-a reiterat, de asemenea, previziunile privind creşterea veniturilor cu un ritm scăzut de două cifre pentru anul financiar 2024.

Directorul general Jonathan Akeroyd a spus că vânzările de îmbrăcăminte exterioară şi articole din piele au funcţionat bine şi că este încântat de noile produse de la designerul Daniel Lee, care vor sosi în magazine în septembrie.

Lee, care s-a alăturat companiei în septembrie, şi-a dezvăluit colecţia de debut la Săptămâna Modei de la Londra, în februarie.

Vânzările de articole din piele în termeni comparabili au crescut cu 13%, genţile de damă, în special Frances şi Burberry, performând bine, a spus compania.

”Burberry trece printr-o revoluţie liniştită într-un moment în care alte mărci de lux, cum ar fi LVMH şi Richemont, îşi consolidează propriile poziţii de lider”, a spus Richard Hunter, de la Interactive Investor, despre eforturile mărcii britanice de a ajunge în topul pieţei de lux.