BMW își majorează perspectivele anuale de profit pe fondul unor comenzi puternice

bmw i vision Foto: BMW

Compania germană BMW și-a îmbunătățit perspectiva anuală pentru marja sa de profit înainte de dobânzi și impozite (EBIT) pe segmentul auto la o valoare cuprinsă între 9-10,5%, de la 8-10% anterior, și se așteaptă la o creștere solidă a livrărilor sale, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Anterior, BMW prognozase doar o creștere ușoară a livrărilor, dar a ajustat această așteptare în sus pe baza unor comenzi solide și a îmbunătățirii așteptate a disponibilității vehiculelor sale premium, a precizat BMW.

În rezultatele preliminare, constructorul auto a raportat o marjă de profit la nivel de grup înainte de taxe de 12,6% în prima jumătate a anului și o marjă EBIT de 10,6% în segmentul auto, ajutat de creșterea vânzărilor și a prețurilor.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Vânzările BMW au crescut cu 4,7% în prima jumătate a anului, comparativ cu anul trecut, când problemele lanțului de aprovizionare cauzate de factori precum războiul din Ucraina și blocajele din China au afectat producția.

Compania se așteaptă ca inflația și problemele legate de lanțul de aprovizionare să continue să afecteze vânzările și în partea a doua a anului.