BMW își majorează perspectivele anuale de profit pe fondul unor comenzi puternice

bmw i vision Foto: BMW

Compania germană BMW și-a îmbunătățit perspectiva anuală pentru marja sa de profit înainte de dobânzi și impozite (EBIT) pe segmentul auto la o valoare cuprinsă între 9-10,5%, de la 8-10% anterior, și se așteaptă la o creștere solidă a livrărilor sale, scrie Reuters.

Anterior, BMW prognozase doar o creștere ușoară a livrărilor, dar a ajustat această așteptare în sus pe baza unor comenzi solide și a îmbunătățirii așteptate a disponibilității vehiculelor sale premium, a precizat BMW.

În rezultatele preliminare, constructorul auto a raportat o marjă de profit la nivel de grup înainte de taxe de 12,6% în prima jumătate a anului și o marjă EBIT de 10,6% în segmentul auto, ajutat de creșterea vânzărilor și a prețurilor.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Vânzările BMW au crescut cu 4,7% în prima jumătate a anului, comparativ cu anul trecut, când problemele lanțului de aprovizionare cauzate de factori precum războiul din Ucraina și blocajele din China au afectat producția.

Compania se așteaptă ca inflația și problemele legate de lanțul de aprovizionare să continue să afecteze vânzările și în partea a doua a anului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: