Compania germană BMW și-a îmbunătățit perspectiva anuală pentru marja sa de profit înainte de dobânzi și impozite (EBIT) pe segmentul auto la o valoare cuprinsă între 9-10,5%, de la 8-10% anterior, și se așteaptă la o creștere solidă a livrărilor sale, scrie Reuters.
Anterior, BMW prognozase doar o creștere ușoară a livrărilor, dar a ajustat această așteptare în sus pe baza unor comenzi solide și a îmbunătățirii așteptate a disponibilității vehiculelor sale premium, a precizat BMW.
În rezultatele preliminare, constructorul auto a raportat o marjă de profit la nivel de grup înainte de taxe de 12,6% în prima jumătate a anului și o marjă EBIT de 10,6% în segmentul auto, ajutat de creșterea vânzărilor și a prețurilor.
Vânzările BMW au crescut cu 4,7% în prima jumătate a anului, comparativ cu anul trecut, când problemele lanțului de aprovizionare cauzate de factori precum războiul din Ucraina și blocajele din China au afectat producția.
Compania se așteaptă ca inflația și problemele legate de lanțul de aprovizionare să continue să afecteze vânzările și în partea a doua a anului.