Autorităţile de reglementare a siguranţei auto din SUA investighează aproape 40.000 de vehicule electrice Hyundai Ioniq 5

ioniq 5 Sursa foto: Hyundai

Autorităţile de reglementare a siguranţei auto din SUA investighează aproape 40.000 de vehicule electrice Hyundai Ioniq 5 în legătură cu rapoartele de pierdere de putere în timpul mersului, legate de o problemă de încărcare a bateriei, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Ancheta preliminară a Administraţiei Naţionale pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi acoperă vehicule modelul anului 2022, după ce instituţia a primit 30 de plângeri ale consumatorilor care pretindeau o pierdere a acceleraţiei.

Agenţia a spus că mulţi consumatori au raportat un zgomot puternic, urmat de un avertisment afişat pe tabloul de bord şi au experimentat imediat o pierdere de putere care a variat de la o reducere a acceleraţiei până la o pierdere completă.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

NHTSA a spus că a aflat de la Hyundai că defecţiunea este legată de Unitatea integrată de control al încărcării (ICCU) responsabilă de alimentarea atât a vehiculului electric principal, cât şi a bateriilor de joasă tensiune de 12 volţi.

O analiză preliminară indică faptul că prea mult curent în interiorul unităţii poate deteriora tranzistorii, ceea ce duce la incapacitatea de a reîncărca bateria de 12 V, a spus NHTSA.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Hyundai a declarat luni că lansează o campanie de service în iulie, care va actualiza software-ul vehiculelor afectate şi va înlocui ICCU, dacă este necesar.

”Apreciem relaţia noastră de cooperare cu NHTSA şi ne-am angajat într-un dialog frecvent, deschis şi transparent cu agenţia pe această temă”, a spus producătorul coreean de automobile, adăugând că cooperează pe deplin.

NHTSA a efectuat mai multe interviuri cu proprietarii care confirmă o serie de pierderi de putere şi intervale de timp diferite între mesajul de avertizare şi pierderea de energie, dar nu a raportat nicio accidentare sau răni legate de problemă.

O plângere a raportat că un şofer călătoreşte cu 75 de mile (120 km) pe oră pe o autostradă utilizând asistenţă avansată pe autostradă şi ”maşina nu a mai răspuns la comenzi”. Şoferul a adăugat că în spatele lui se afla o semiremorcă ”şi una în dreapta mea pe banda lentă a autostrăzii.”

Potrivit unei alte plângeri din februarie, un şofer de pe o autostradă din Santa Maria, California, a auzit un zgomot puternic venind din maşina mea şi ”în câteva secunde maşina mea şi-a pierdut viteza rapid, de la 55 mph la 25, apoi o secundă mai târziu 22 mph. “

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.