Comisarul european pentru Piață Internă, Thierry Breton: TikTok mai are multe de făcut pentru a respecta reglementările UE

TikTok Sursă foto: Unsplash

Comisarul european pentru Piață Internă, Thierry Breton, a declarat vineri că a vorbit recent cu directorul general al TikTok, Shou Zi Chew, şi i-a spus că mai sunt multe de făcut pentru ca reţeaua de socializare deţinută de China să respecte reglementările Uniunii Europene, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”I-am spus că, deocamdată, mai este mult loc de îmbunătăţire, în ceea ce priveşte o moderare mai mare a conţinutului, evitarea exceselor, garantarea unei utilizări sigure a datelor, în special a datelor copiilor noştri”, a spus Breton la televiziunea France 2.

Diverse ţări occidentale, inclusiv Marea Britanie, Statele Unite şi mai multe state membre ale Uniunii Europene, au restricţionat deja utilizarea TikTok din motive de securitate.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Luna trecută, UE a evidenţiat 19 mari platforme online, inclusiv TikTok, care vor face obiectul Digital Services Act (DSA), un set de reguli noi privind conţinutul online, din august.

Regulile impun companiilor să facă managementul riscurilor, să efectueze audit extern şi independent, să partajeze date cu autorităţile şi cercetătorii şi să adopte un cod de conduită.