Concurență chineză pentru Spotify: TikTok se extinde pe piaţa serviciilor muzicale de streaming

tiktok Sursa foto: Pixabay

Platforma socială chineză TikTok se extinde pe piaţa serviciilor muzicale de streaming, cu un serviciu ce-şi propune să concureze cu Spotify şi Apple Music, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lansat, deocamdată, doar în Brazilia şi Indonezia, TikTok Music este un serviciu de streaming pentru muzică disponibil exclusiv pe bază de abonament.

Conform descrierii oficiale, utilizatorii îşi pot sincroniza conturile de TikTok şi TikTok Music, pot asculta, descărca şi partaja melodiile disponibile în cadrul noului serviciu.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

TikTok Music, la fel ca alte servicii de streaming, oferă funcţii personalizate pentru descoperirea muzicii, poate afişa versurile melodiilor în timp real şi permite utilizatorilor să colaboreze în vederea creării listelor de melodii.

Serviciul include şi o facilitate de recunoaştere a melodiilor, în stilul Shazam. Bineînţeles că nu lipsesc nici funcţiile sociale, existând inclusiv posibilitatea de a comenta pe tema muzicii ascultate.

Compania chineză a semnat deja contracte pentru acces la catalogul mai multor case de discuri, printre care se numără Universal Music Group, Warner Music Group şi Sony Music.

TikTok nu a oferit, însă, o estimare privind extinderea disponibilităţii acestui serviciu, astfel că nu se ştie când TikTok Music va fi disponibil şi în afara celor două ţări în care a fost deja lansat.