Trenul reprezintă o opțiune foarte bună atunci când alegi ca destinație litoralul românesc, susține recent numitul Ministru al Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, care postează pe pagina sa oficială fotografii din tren, în drum spre comandamentul litoral al ANPC.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
“Trenul reprezintă o opțiune foarte bună atunci când alegi ca destinație litoralul românesc.
Un tren interregio din Gara de Nord, București ajunge la Constanța în mai puțin de două ore și jumătate. Astăzi, pentru că se efectuează lucrări de întreținere la podul de la Cernavodă, durata drumului cu mașina este mai mare”, menționează Oprea.
“Trenul cu care călatoresc este curat, sigur și cu toate locurile ocupate”, susține ministrul, care menționează că viteza trenului este de 150km/h.

Printre comentariile care îl felicită pe Oprea, deși acesta e abia în primele săptămâni de mandat, sunt și unele care atrag atenția că infrastructura feroviară a României e departe de nivelul de laude.
“Ar trebui să vă gândiți și la cei care, pe calea ferată, pentru a ajunge la Mare, străbat o țară întreagă, ca melcul, în zeci de ore și în ce condiții”, scrie un comentator. “Vi s-a aprins becul pentru tren, abia în 2023, când trenul trebuia să fie primordial în planurile de investiții după ‘ 89, dar, nu-i târziu nici acum”, adaugă un altul.
Cât despre destinație, ministrul precizează că se află în vizită de lucru și urmează să participe la comandamentul litoral al ANPC-ului “pentru a vedea litoralul românesc cu ochii celor care controlează, vor urma apoi întâlniri cu operatorii din turism”.
Acesta anunță planuri optimiste pentru litoralul românesc, pe care chiar și mulți români îl evită de ani de zile: să atragă turiști străini.
“Îmi doresc să oferim condiții cât mai bune pentru ca litoralul românesc să fie destinația de vacanță aleasă de către turiștii români și străini”, spune ministrul.
Între timp, veși de pe litoralul românesc din ultima vreme:
- Citește și UPDATE Răzbunarea betoanelor: A venit nota de plată pentru Mamaia, după ce stațiunea s-a transformat în cartierul-buzunar al Constanței/ Hotelierii, sacrificați pentru blocuri pe plajă, în timp ce proprietarii apartamentelor de lux își fac concediile în altă parte/ De ce bate vântul pe litoralul românesc (GALERIE FOTO)
- Citește și FOTO Costinești a rămas stațiunea Tineretului, dar și a păcănelelor, suvenirurilor kitschoase și a caselor de pariuri/ Cum arată astăzi cea mai îndrăgită stațiune din anii ’90, pe jumătate închisă la mijlocul sezonului
- Citește și FOTO Vama fără vamaioți: Unde au dispărut pletoșii, rock-ul și poveștile lor? Vama Veche a ajuns o stațiune banală, „cu de toate”, de la tiribombe și tarabe cu plastice la terase cu specific grecesc sau turcesc, clubberi, hipsteri și familii cu copii
Vezi și: