Daimler Trucks se așteaptă la venituri mai mici cu câteva miliarde de euro din cauza crizei de semiconductori

Daimler Trucks camioane

Șeful Daimler Truck, Martin Daum, se așteaptă ca deficitul global de cipuri să atingă veniturile cu câteva miliarde de euro în acest an și vede că problema va continua și anul viitor, a informat Automobilwoche.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cel mai mare producător de vehicule comerciale din lume, care se va separa de Daimler pe 10 decembrie, a evidențiat o măsură de reducere a costurilor care vizează creșterea marjelor de profit în timp ce se luptă cu deficitul de cipuri care afectează întregul sector.

Daum a spus că va avea un impact financiar semnificativ.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„Este o sumă uriașă”, a spus Daum pentru Automobilwoche, spunând că compania va vinde cu un „număr de cinci cifre” mai puține vehicule decât ar putea avea.

Cu un preț mediu de 100.000 de euro per vehicul, aceasta înseamnă câteva miliarde de euro în venituri pierdute, scrie Automobilwoche.

“Avem, de asemenea, multe vehicule în fabrică, unde doar o piesă lipsește. Aceste livrări sunt prioritare, deoarece sunt deja vândute”, a spus Daum.

Daum a mai spus pentru Automobilwoche că problemele de aprovizionare vor continua probabil și în 2022.