Șeful Daimler Truck, Martin Daum, se așteaptă ca deficitul global de cipuri să atingă veniturile cu câteva miliarde de euro în acest an și vede că problema va continua și anul viitor, a informat Automobilwoche.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cel mai mare producător de vehicule comerciale din lume, care se va separa de Daimler pe 10 decembrie, a evidențiat o măsură de reducere a costurilor care vizează creșterea marjelor de profit în timp ce se luptă cu deficitul de cipuri care afectează întregul sector.

Daum a spus că va avea un impact financiar semnificativ.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Este o sumă uriașă”, a spus Daum pentru Automobilwoche, spunând că compania va vinde cu un „număr de cinci cifre” mai puține vehicule decât ar putea avea.

Cu un preț mediu de 100.000 de euro per vehicul, aceasta înseamnă câteva miliarde de euro în venituri pierdute, scrie Automobilwoche.

“Avem, de asemenea, multe vehicule în fabrică, unde doar o piesă lipsește. Aceste livrări sunt prioritare, deoarece sunt deja vândute”, a spus Daum.

Daum a mai spus pentru Automobilwoche că problemele de aprovizionare vor continua probabil și în 2022.