Gigantul american pentru căutări online Google anunță că face angajări în România și caută specialiști în tehnologie, marketing, PR și vânzări, multe dintre poziții fiind deschise la producătorul de dispozitive portabile Fitbit, cumpărat anul trecut.
„Ne-am mutat recent într-un birou nou și căutăm colegi care să ni se alăture la Google. Avem zeci de roluri deschise în București (Software Engineers, UX, Cloud, etc.), mai ales datorită achiziției Fitbit. 1) Marketing – dacă ești la început în carieră și pasionat/ă de zona de Ads, organizare de evenimente și programe educationale, B2B marketing, etc; 2) Comunicare/ PR – dacă ai experiență în media și PR, și ți-ar plăcea să comunici despre toate proiectele faine pe care le facem”, a anunțat Dan Oroș, Head Of Marketing la Google România.
Compania are deschise în acest moment 32 de posturi în România pe Google Careers, din care 18 sunt în cadrul Fitbit. Compania caută atât ingineri software, cât și designeri, manager de marketing, manager de produs, manager de comunicații, dar și specialist în vânzări, printre altele.
La începutul anului trecut, Alphabet Inc, firma care deţine motorul de căutare online Google, a preluat producătorul de dispozitive portabile Fitbit, după ce în noiembrie 2018 Google a oferit 2,1 miliarde de dolari pentru această tranzacție.
Potenţiala tranzacţie a provocat temeri cu privire la puterea de piaţă a Google şi folosirea informaţiilor referitoare la sănătatea oamenilor în mesaje publicitare orientate.
În decembrie, Comisia Europeană a aprobat preluarea Fitbit de către Alphabet, după ce Google a fost de acord să restricţioneze modul în care va folosi datele utilizatorilor legate de sănătate şi a oferit concesii, pentru a răspunde îngrijorărilor UE în materie de concurenţă.
Fitbit, odată lider pe piaţa dispozitivelor portabile, a pierdut teren în ultimii ani în faţa Apple, Xiaomi, Samsung şi Huawei.
Fitbit produce ceasuri, brățări, pandantive și cântare care colectează și procesează datele legate de sănătatea utilizatorilor. Deși are o cotă mică din piața globală de dispozitive purtabile, Fitbit a dezvoltat una dintre cele mai râvnite tehnologii.
Compania americană Fitbit a cumpărat în 2017 ceasul inteligent Vector, dezvoltat în România, pentru 15 milioane de dolari.