Potrivit programului de guvernare, noul guvern, încă nevotat în Parlament, vrea, pe lângă reintroducerea de voucherelor de vacanţă de 1.450 de lei pentru angajaţii din sectorul bugetar, şi modificarea cadrului legislativ în vederea acordării de prime de incoming.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Despre posibilitatea introducerii de prime de incoming pentru agențiile care aduc turiști străini în România a vorbit acum câțiva ani și Alin Burcea, fost secretar de stat în turism, și proprietarul agenției Paralela 45. Acestea se practică pe piețe cu tradiție, precum Turcia.

De altfel, acesta spunea încă din 2017, că dintre cele 2.400 de agenţii de turism licenţiate, doar 40 fac incoming, iar acest lucru se întâmplă pentru că nu există avantaje.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

“Turismul este un factor important pentru creşterea şi dezvoltarea economiei, având un impact semnificativ asupra creării de locuri de muncă. La fel ca toate celelalte sectoare ale economiei, industria turismului se confruntă cu o concurenţă din ce în ce mai acerbă la nivel mondial iar România trebuie să prezinte o ofertă turistică durabilă şi de calitate, mizând pe avantajele ei competitive. Potenţialul turistic al României trebuie să se transforme din slogan în realitate economică. Avem nevoie de Organizaţii de Management al Destinaţiilor, la fel cum avem nevoie de promovare internă şi externă. Pandemia COVID-19 trebuie transformată într-o oportunitate pentru turismul românesc”, se menţionează în document.

Turismul a fost unul dintre sectoarele cele mai afectate în anul 2020, ca urmare a unei crize de sănătate fără precedent, precum şi a unei crize sociale şi de urgenţă economică pe fondul izbucnirii pandemiei Sars-Cov-2, acest fapt reflectându-se atât în scăderea circulaţiei turistice, cât şi în activitatea redusă a profesioniştilor şi operatorilor economici de profil, iar îndeplinirea obiectivelor asumate în Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) în domeniul turismului reprezintă unul din instrumentele care vor contribui la dezvoltarea sectorului turismului în România.