Netflix a câștigat aproape 6 milioane de abonați noi în al doilea trimestru, în ciuda taxei de sharing

netflix, tv Sursa foto: Pexels

Aproape 6 milioane de conturi Netflix noi au fost deschise în ultimul trimestru, în pofida văicărelilor de pe reţele sociale, umplute de mesaje din partea celor care ameninţau că se vor dezabona din cauza taxei de sharing, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Astfel, 5,9 milioane de abonaţi noi a avut Netflix în al doilea trimestru al acestui an, ceea ce reprezintă o creştere anuală cu 8% şi peste estimările care vorbeau de 1,9 milioane de abonaţi noi.

În mesajul către investitori, compania se laudă că taxa de sharing nu a dus la un val de dezabonări, aşa cum se aşteptau unii, ci a determinat mai mulţi oameni să-şi creeze propriul cont.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

În schimb, cu tot cu taxa de sharing, veniturile companiei s-au oprit la 8,2 miliarde de dolari, sub estimările de 8,3 miliarde de dolari.

Cei de la Netflix mai spun acum că vor cheltui cu 1,5 miliarde de dolari mai puţin pe crearea conţinutului. Asta din cauza grevei scriitorilor şi actorilor.

1,5 milioane de americani sunt deja abonaţi la versiunea cu reclame a serviciului, cea care-i aduce un venit mai mare per utilizator decât versiunile premium.