Primul frigider românesc, Fram, revine pe piață și țintește o cotă de 10%

FC-VRR340BDF+ 8 Sursa foto: NOD

Primul frigider românesc revine pe piață: FRAM va fi relansat de către compania Network One Distribution (NOD) și este elementul în jurul căruia se construiește o nouă linie de produse electrocasnice. Planurile pe termen mediu pentru noul FRAM includ obținerea unei cote de piață de 10%.

Frigiderul face parte dintr-o linie de produse electrocasnice. Vara aceasta, FRAM va prezenta publicului român peste 30 de produse, electrocasnice mari (frigidere, mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase, hote, aragazuri) și mici (espressoare, cafetiere, friteuze, fierbătoare, prăjitoare de pâine, tocătoare), integrate în 4 game diferite și declinările lor (retro, clasic, color si modern) sub sloganul “Din trecut, în prezent”.

Producătorii au gândit și strategia de marketing: noua linie se adresează generațiilor nostalgice, dar și millenialilor “deschiși să redescopere simbolurile vremurilor de atunci” sau generației Z, “dornică să se raporteze deopotrivă la rădăcini și la aspirații contemporane”.

“E important să încurajăm brandurile valoroase și design-ul local, să demonstrăm că România este în continuare capabilă să creeze, să distribuie și să comercializeze produse de calitate”, explică Iuliana Stănculescu, Division Manager NOD | Divizia Electrocasnice.

În categoria retro se regăsesc celebrele linii rotunjite la colțuri, iar paleta de culori migrează de la pastelurile anilor ‘60 la roșu, nuanțe metalice și mate, de brun și gri și, evident, clasicele alb / negru. În rol de star pentru culoarea identitară a brandului FRAM – turcoise..

“Dacă e o constantă în cei peste 65 de ani de existență tumultuoasă a lui Fram, aceasta este design-ul. Formele rotunjite, culorile pastel și sistemul de deschidere ce anticipa, în anii 60, slăbiciunea pentru industrial, l-au plasat în lumea bună a electrocasnicelor. Astăzi Fram este frigiferul pentru cei care, deși înconjurați de o mulțime de opțiuni, aleg în continuare designul cool și valorile aduse de un brand 100% românesc”, declară Andrei Militaru, CEO Network One Distribution.

Network One Distribution e o companie cu acționariat 100% românesc și afaceri de peste 360 milioane euro în 2020.

Primele modele de frigidere Fram au fost produse şi vândute în 1961 la Întreprinderea de Maşini Electrice Bucureşti, fosta uzinele Klement Gottwald.

Sursa foto: NOD

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *