Retailerul olandez Sligro Food Group vrea să cumpere afacerile Metro din Belgia

metro Foto: Metro

Retailerul olandez Sligro Food Group a anunţat miercuri că va achiziţiona o parte semnificativă din afacerile Metro în Belgia, transmite Reuters, citat de Agepres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Sligro, care va prelua nouă angrosişti Metro din Belgia şi aproximativ o sută de angajaţi de la reţeaua regională şi sediul central, va plăti 47 milioane de euro pentru magazinele Metro.

„În ultimii ani ne-am pregătit structura organizaţională, echipele, infrastructura IT şi logistică în Belgia pentru aceste evoluţii. Suntem extrem de încântaţi să putem acţiona acum”, a afirmat directorul general al Sligro, Koen Slippens.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Compania le va oferi angajaţilor de la magazinul Metro din Antwerp North, care nu va fi preluat, locuri de muncă la magazinul din apropiere, Sligro-ISPC, în timp ce magazinul Evergem şi echipa sa vor fi transferaţi la firma Van Zon.

După finalizarea tranzacţiei, Sligro va închide magazinele şi le va redeschide unul câte unul în următoarele zile, după implementarea infrastructurii tehnice şi a noilor produse.

Retailerul olandez de produse alimentare se aşteaptă la venituri semnificativ mai scăzute după redeschiderea tuturor magazinelor, până la mijlocul lunii viitoare