Ultima etapă cu reparații capitale la podurile de pe Autostrada Soarelui: Podul Fetești se închide pe sensul spre Litoral de luni până pe 23 noiembrie / CNAIR: Lucrările începute în 2021 rezistă 40 de ani

Lucrări Pod Fetești Autostrada Soarelui Sursa Foto : CNAIR

Podul de la Fetești pe Autostrada Soarelui intră de luni, 6 noiembrie în ultima etapă a reparațiilor capitale. Circulația va fi reluată pe sensul Constanța – București (acum închisă), dar de luni, 6 noiembrie, la Podul peste Brațul Borcea se va închide sensul spre Litoral cu circulație deviată pe sensul Constanța – București în ambele direcții, a anunțat CNAIR. La Podul Cernavodă sunt deschise ambele căi, dar cu restricții parțiale pe sensul spre Constanța la breteaua de ieșire spre Cernavodă (DN 22 C și DJ 223).

Lucrările de reabilitare au o garanție de 5 ani, iar durata de serviciu a intervențiilor începute în 2021 este de 40 de ani, a transmis Compania de Drumuri. „Începând de luni, 6 noiembrie 2023, se va închide circulația pe A2, sensul de mers București – Constanța, între km. 142+885 și km. 148+215, pentru finalizarea lucrărilor de reabilitare a Podului peste brațul Borcea. Astfel, în perioada 06.11.2023 – 23.12.2023, în zona lucrărilor, circulația va fi deviată pe calea II (Constanța – București), unde se va desfășura în ambele sensuri. Amintim faptul că lucrările de reparații structurale realizate la podul dunărean peste brațul Borcea vor avea o perioada de serviciu de cel puțin 40 de ani, garanția fiind de 5 ani”, a transmis CNAIR.

Contractele de 130 de milioane lei (fonduri europene) pentru reparațiile capitale la cele două poduri (Fetești și Cernavodă) de pe Autostrada Soarelui au fost semnate cu Maristar 2021, iar lucrările au început în primăvara 2021 având termen de finalizare de 24 de luni (exceptând sezonul estival 15 iunie-15 septembrie).

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

În primăvara anului 2022, Maristar a spart placa de beton a podului Borcea (Calea I) și a identificat probleme mai mari la structură, cauza fiind hidroizolația necorespunzătoare, explica Ministrul Sorin Grindeanu: „În momentul când au decopertat (n.r Maristar) s-au găsit probleme de structură mai grave decât se așteptau. Se lucrează, când au decopertat și au văzut structura și-au dat seama că e nevoie de lucrări mai ample decât erau planificate inițial. „Se lucrează intens la podul peste brațul Borcea. Gradul de degradare a podului peste brațul Borcea de la A2, calea II, presupune lucrări de refacere integrală a aproximativ 650 mp. din dala de beton dintre grinzile principale. Se lucrează la armarea suplimentară a dalei de susținere a căii care a fost demolată în vederea turnării betonului. Secțiunile de dală unde se intervine sunt răspândite pe suprafața viaductului de acces pe 320 metri. Dificultatea acestei lucrări de refacere constă în răspândirea punctelor de lucru pe suprafața viaductului de acces cât și respectarea timpilor tehnologici necesari”, a transmis și CNAIR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: