Consumul a repornit în creștere în Europa și a revenit la nivelurile dinaintea crizei sanitare, potrivit Financial Times, citat de boursorama.com.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Europenii au reînceput să facă cumpărături, să meargă la restaurante și să călătorească. „Indicatorul nostru de relansare este în progresie foarte puternică” de la începutul lui septembrie, afirmă pentru cotidianul britanic un economist de la Oxford Economics.

Cum se explică in astfel de avans în țările Uniunii Europene? Prin redeschiderea instituțiilor de învățământ și revenirea angajaților în format fizic, alături de ratele ridicate de vaccinare, care asigură consumatorii.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

În zona euro, rețelele de transport au atins și ele cele mai înalte rate de frecventare de la începutul crizei sanitare. Aceeași tendință la achiziția de bunuri, care înregistrează o creștere încurajatoare. Potrivit mai multor analiști, consumul „a reprezentat 1,9 puncte procentuale din creșterea de 2,2 % în zona euro în trimestrul doi.

Rămâne acum de văzut cum vor fi afectate aceste evoluții de majorarea substanțială a prețurilor la energie și de problemele înregistrate pe lanțurile mondiale de aprovizionare.