Volvo Trucks a început să testeze vehicule care folosesc ”pile de combustie alimentate cu hidrogen”

camion volvo Foto: Volvotrucks.ro

Volvo Trucks a început să testeze vehicule care folosesc ”pile de combustie alimentate cu hidrogen”, firma suedeză susţinând că autonomia lor s-ar putea extinde până la 1.000 de kilometri, transmite CNBC, citat de News.ro.

Compania, cu sediul central la Göteborg, a declarat că realimentarea vehiculelor va dura mai puţin de 15 minute.

Programele pilot pentru clienţi sunt programate să înceapă în următorii câţiva ani, iar comercializarea este ”planificată pentru ultima parte a acestui deceniu”.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Pilele de combustie pentru vehicule vor fi furnizate de Cellcentric, o societate mixtă cu Daimler Truck care a fost înfiinţată în martie 2021.

”Camioanele electrice cu pile de combustie alimentate cu hidrogen vor fi potrivite în special pentru distanţe lungi şi sarcini grele, care necesită energie”, a declarat Roger Alm, preşedintele Volvo Trucks.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe lângă vehiculele cu celule de combustibil cu hidrogen, Volvo Trucks – care face parte din Grupul Volvo – a dezvoltat şi camioane electrice cu baterii.

Electrificarea camioanelor grele destinate transporturilor pe distanţe lungi prezintă propriul set unic de dificultăţi.

Global EV Outlook pentru 2021 al Agenţiei Internaţionale pentru Energie a descris transportul pe distanţe lungi ca având nevoie de ”tehnologii avansate pentru încărcare de mare putere şi/sau baterii mari”.

Concurenţa în sector a crescut în ultimii ani.

Accentul acordat de Volvo Trucks asupra tehnologiilor cu emisii zero o va pune în competiţie cu companii precum Tesla şi partenerul de companie mixtă Daimler Truck, care dezvoltă camioane electrice.

La fel ca Volvo Trucks, Daimler Truck se concentrează atât pe vehiculele electrice cu baterie, cât şi pe vehicule pe hidrogen.