Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu verifică din nou șantierele din Ardeal. Tot cu elicopterul, așa cum s-a întâmplat și în urmă cu două săptămâni când, în decurs de 12-13 ore a făcut un adevărat ,,tur de forță” pe șase șantiere rutiere și feroviare din județele Brașov, Mureș, Cluj, Sălaj și Hunedoara.
Marți, 22 august ministrul Grindeanu, șeful CFR Infrastructură Ion Simu și directorul CNAIR, Cristian Pistol vor merge pe șantierele de la Zalău (Centura Zalău), Oradea, legătura cu Autostrada la vama Borș 2, tunelul feroviar de la Bata și centura Arad. Ultimul șantier pe care îl verifică Sorin Grindeanu este cel al Centurii Timișoara Sud unde UMB a reluat lucrările după rezilierea contractului cu Tirrena Scavi.
Dacă Strabag ar putea termina o parte a Drumului Expres Oradea-A3 înainte de sfârșitul anului, înainte de termen, iar pe Centura Timișoara Sud mobilizarea este bună, se caută o soluție pentru Centura Zalăului, singurul contract în execuție cu un constructor din China : ,,în mod sigur vreau să avem o discuție pentru Centura Zalăului, să găsim o variantă pentru creșterea ritmului. Vin din Timișoara, oraș care nu are centură, are doar un sfert de centură și știu ce înseamnă o lucrare de acest tip, știu ce înseamnă o centură pentru o comunitatea. De aceea în următoarea perioadă mai vin o dată să luăm o decizie pentru a crește ritmul lucrărilor pe Centură. Nu sunt mulțumit, nu am cum să fiu mulțumit, am vorbit și cu domnul primar, cu domnul președinte de Consiliu Județean și cu domnul ministru Bode…trebuie găsită o soluție și o vom găsi.”-spunea pe 9 august, Sorin Grindeanu.
,,Este elicopterul statului, piloții sunt ai statului și își fac numărul de ore de zbor. Ministerul Transporturilor n-a plătit nimic. Într-o zi, în vreo 13 ore am fost pe vreo șase șantiere. Am fost prima dată în jurul Brașovului între Cața și Apața, apoi la Chețani în Mureș. După aceea două șantiere pe Autostrada Transilvania în Cluj de la Nădășelu până la Poarta Sălajului, apoi de la Nușfalău la Suplacu de Barcău și apoi la Simeria. Cu mașina, în mod clar era nevoie de mai multe zile. Nu am fost singur, am fost cu șeful de la CNAIR, de la CFR și cu mulți alții. Dacă tragem linie și facem cheltuielile în mod sigur ar fi costat mult mai mult dacă o luam la rând și dormeam pe undeva. Ca să clarific, voi continua să fac astfel de vizite pentru că într-o zi acopăr mai multe șantiere. Ministerul nu are cheltuieli suplimentare, se plătește doar carburantul”, a justificat Grindeanu folosirea elicopterului.