Toyota și-a redus ținta de producție cu jumătate de milion de vehicule și nu crede că penuria de semiconductoare se va rezolva curând

auto, toyota, audi, fiabilitate Sursa foto: Pexels / Erik Mclean

Toyota și-a redus ținta anuală de producție cu o jumătate de milion de vehicule în plus, din cauza lipsei de cipuri și a concediilor medicale cauzate de infectările cu COVID.

Japonezii vor construi 8,5 milioane de vehicule în anul fiscal care se încheie la 31 martie, în scădere față de cele 9 milioane estimate anterior, a anunțat cel mai mare producător de automobile din lume, și a înregistrat o scădere cu 21% a profitului operațional pentru cele trei luni până la 31 decembrie, scrie Reuters.

„Nu ne așteptăm ca dezechilibrul aprovizionării cu cipuri să se rezolve rapid, iar cursul pandemiei de coronavirus este neclar”, a declarat un oficial Toyota reporterilor. „Credem că incertitudinea va continua și în următorul an comercial”, a adăugat el.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

La fel ca alți mari producători de automobile la nivel mondial, Toyota, care se aștepta să construiască 9,3 milioane de vehicule în întreaga lume la începutul anului de afaceri, a fost forțată să reducă producția pe măsură ce pandemia de COVID-19 face ravagii în lanțurile globale de aprovizionare. Acest lucru l-a forțat să reducă costurile în încercarea de a obține mai mult profit pe vehicul.

Efortul de creștere a marjelor a fost ajutat de cererea puternică pe piețele cheie precum China, Statele Unite și Europa, permițând creșterea prețurilor și reducerea stimulentelor pe care le plătește pentru a atrage clienții.

Compania beneficiază, de asemenea, de o monedă națională mai slabă, care sporește valoarea în yen a veniturilor de peste mări.

Toyota a rămas cu prognoza de profit pentru întregul an de 2,8 trilioane de yeni (24,3 miliarde de dolari). Această predicție este mai mică decât un profit mediu de 3,04 trilioane de yeni, bazat pe prognozele a 27 de analiști, arată datele Refinitiv.

Totuși, profitul operațional de 784,4 miliarde de yeni din al treilea trimestru a fost mai mare decât prognoza medie de 716,8 miliarde de yeni, bazat pe estimările a nouă analiști, arată datele Refinitiv.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: