UE vrea să înăsprească metodologia de măsurare a emisiilor de CO2 pentru automobilele hibride (Reuters)

masina hibrid auto Sursa foto: Unsplash / Tim Meyer

Uniunea Europeană intenţionează să înăsprească metodologia de măsurare a emisiilor de CO2 pentru automobilele hibride de tip plug-in, transmite Agerpres, citând agenția Reuters. Măsurile ar veni după o serie de critici potrivit cărora actualele teste dau rezultate de până la patru ori mai mici decât emisiile reale.

Noua metodologie de testare ar însemna că unii constructori auto, care în 2021 au vândut în Europa aproape la fel de multe hibride plug-in ca şi vehicule electrice pe baterii, vor fi nevoiţi să vândă mai multe vehicule electrice pe baterii, pentru a îndeplini ţintele de emisii UE şi a evita amenzi considerabile.

Sursele citate de Reuters susţin că noile teste revizuite ar urma să intre în vigoare în jurul anului 2025.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Datele furnizate de indicatorul de consum de combustibil, care potrivit legislaţiei UE trebuie incluse în noile autoturisme începând din 2021, vor fi încorporate în rezultatele testelor, susţin sursele. În acest fel va fi obţinută o imagine mai realistă a modului în care automobilele hibride se bazează mai mult pe motoarele lor cu combustie internă decât pe bateria electrică.

“Factorul de utilitate va fi modificat”, a spus Petr Dolejsi, director de transport sustenabil în cadrul Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), referindu-se la estimarea medie a distanţei parcurse în modul electric de către automobilele hibride.

Un oficial al Comisiei Europene a spus că un amendament la implementarea normelor Euro 6, prin care se va revizui procedura de testare a vehiculelor la nivel global (WLTP), pentru a se stabili factorii de utilitate pe baza datelor privind consumul real, este discutată în prezent, dar nu a oferit alte detalii. Urmează ca amendamentul să fie discutat la reuniunea din data de 9 februarie a Motor Vehicle Working Group, un organism care regrupează părţile implicate din industria auto, guverne şi asociaţii ale consumatorilor, a mai spus oficialul comunitar.

Modificarea procedurii de testare, pentru a reflecta mai bine emisiile în condiţii reale, coincide cu apelurile ONG-urilor de mediu şi regulatorilor, potrivit cărora automobilele hibride de tip plug-in nu sunt atât de “verzi” pe cât se credea odată şi de aceea aceste automobile nu ar trebui tratate la fel ca şi vehiculele electrice pe baterii, mai menționează analiza Reuters, citată de Agerpres.

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.