Veniturile TikTok au trecut pragul de 2 miliarde de dolari. Cea mai mare piață: China

tiktok Sursa foto: Pixabay

TikTok a continuat, în ciuda pierderii celei mai importante pieţe, să-şi crească veniturile, care au fost semnificativ mai mari anul trecut faţă de 2020, transmite News.ro. Anul trecut, TikTok a devenit prima aplicaţie care nu este deţinută de Meta ce depăşeşte pragul de 3 miliarde de instalări de când există.

Utilizatorii TikTok au cheltuit anul trecut 2,3 miliarde de dolari în cadrul platformei sociale chineze. Cel puţin aşa arată estimarea Sensor Tower, care a luat în calcul şi versiunea pentru China, Douyin.

Faţă de cele 1,3 miliarde câştigate în 2020, veniturile TikTok au crescut anul trecut cu 77%.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Doar în ultimul trimestru din 2021 TikTok a câştigat peste 824 de milioane de dolari, mai mult decât dublu faţă de aceeaşi perioadă din 2020, când ajungea la 382 de milioane de dolari.

China a rămas piaţa care aduce cei mai mulţi bani, însă, în T4 2021 a reprezentat doar 57% din veniturile totale, faţă de 85%, cât reprezenta în T4 2020.

După ce, în 2020, a fost blocat în India, adopţia TikTok a scăzut anul trecut cu 25%. De la peste 970 de milioane de instalări în 2020, TikTok a numărat 740 de milioane de instalări în 2021.

Cu toate astea, anul trecut, TikTok a devenit prima aplicaţie care nu este deţinută de Meta ce depăşeşte pragul de 3 miliarde de instalări de când există.

În T4 2021, timpul petrecut pe TikTok a crescut cu 15%, iar numărul de sesiuni (deschideri şi folosiri) a crescut faţă de aceeaşi perioadă din 2020 cu 30%.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: