TikTok a continuat, în ciuda pierderii celei mai importante pieţe, să-şi crească veniturile, care au fost semnificativ mai mari anul trecut faţă de 2020, transmite News.ro. Anul trecut, TikTok a devenit prima aplicaţie care nu este deţinută de Meta ce depăşeşte pragul de 3 miliarde de instalări de când există.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Utilizatorii TikTok au cheltuit anul trecut 2,3 miliarde de dolari în cadrul platformei sociale chineze. Cel puţin aşa arată estimarea Sensor Tower, care a luat în calcul şi versiunea pentru China, Douyin.

Faţă de cele 1,3 miliarde câştigate în 2020, veniturile TikTok au crescut anul trecut cu 77%.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Doar în ultimul trimestru din 2021 TikTok a câştigat peste 824 de milioane de dolari, mai mult decât dublu faţă de aceeaşi perioadă din 2020, când ajungea la 382 de milioane de dolari.

China a rămas piaţa care aduce cei mai mulţi bani, însă, în T4 2021 a reprezentat doar 57% din veniturile totale, faţă de 85%, cât reprezenta în T4 2020.

După ce, în 2020, a fost blocat în India, adopţia TikTok a scăzut anul trecut cu 25%. De la peste 970 de milioane de instalări în 2020, TikTok a numărat 740 de milioane de instalări în 2021.

Cu toate astea, anul trecut, TikTok a devenit prima aplicaţie care nu este deţinută de Meta ce depăşeşte pragul de 3 miliarde de instalări de când există.

În T4 2021, timpul petrecut pe TikTok a crescut cu 15%, iar numărul de sesiuni (deschideri şi folosiri) a crescut faţă de aceeaşi perioadă din 2020 cu 30%.