Autostrada A1 Sibiu – Deva: S-a lansat licitația pentru proiectarea drumului de legătură Hunedoara – A1 cu pasaje peste Mureș și linia de tren Brașov – Arad / CNAIR proiectează nodul rutier de la Sântuhalm

A 1 Hunedoara

Consiliul Județean Hunedoara a scos la licitație contractul pentru proiectarea preliminară a unui drum de legătură cu 4 benzi între municipiul Hunedoara și Autostrada A1 Sibiu – Deva. Investiția face parte din proiectul Drum TransRegio Hunedoara – Sântuhalm – A1, cu modernizarea Drumului Județean 687 Hunedoara – Sântuhalm (lângă intersecția cu DN 7 Deva) pe o lungime de aproape 10 kilometri și construirea unui drum nou cu o lungime de 4,5 kilometri, cu 2 benzi/sens și acostamente între DN 7 și Autostrada A1 cu nod rutier pe A1. Drumul Județean 687 va fi modernizat la standard de Drum TransRegio.

În paralel cu proiectul Consiliului Județean Hunedoara, CNAIR are în lucru un studiu de fezabilitate pentru nodul rutier Sântuhalm, pe A1 Sibiu – Deva la km 485. Proiectantul Search trebuie să predea documentația tehnică pe 28 ianuarie 2024, termen prelungit cu 8 acte adiționale (detalii aici).

Durata de realizare a studiului de fezabilitate este de 8 luni, contractul are o valoare de 4,5 milioane lei, iar finanțarea este asigurată prin Programul Transport 2021-2027.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Potrivit caietului de sarcini pe care l-a studiat Economedia, Drumul de Legătură va avea 4,5 kilometri, iar pe traseu vor fi construite pasaje peste Magistrala CFR Brașov – Arad (linie dublă electrificată și modernizată) respectiv peste râul Mureș.

„Obiectul Contractului constă în elaborarea SF cu elemente de D.A.L.I. pentru obiectivul de investiții ”TransRegio Hunedoara – Sântuhalm – A1”, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini și ale legislației în domeniu. Elaborare studii de teren (studiu topografic, studiu geotehnic, studiu hidraulic și hidrologic, studiu de trafic, studii privind ocuparea terenurilor, identific propriet și a supraf de teren afectate, studii privind identificarea/protejarea/relocarea utilităților/ instalațiilor, studiu arheologic); – evaluarea impactului asupra mediului (studiu de evaluare adecvată, raportul privind impactul asupra mediului, analiza vulnerabilității proiectului la schimbările climatice, plan de management de mediu); – întocmire expertiză tehnică a construcției existente; – elaborare PUZ ; – elaborare Studiu de fezabilitate cu elemente de D.A.L.I. (inclusiv ACB); – elaborare doc. pt obținerea certificatului de urbanism”, arată informațiile din SEAP.

În caietul de sarcini, proiectantul are ca sarcină, un studiu pentru eventuala racordare a Drumului Județean 107 la Autostrada A1 Sibiu – Deva, dar la nivel de recomadare.

Harta Drum de Legătură A1 – Hunedoara:

Ofertele pentru proiectarea preliminară a legăturii municipiului Hunedoara la Autostrada A1 pot fi depuse până la 1 februarie 2024.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. “Proiectantul Search trebuie să predea documentația tehnică pe 28 ianuarie 2024, termen prelungit cu 8 acte adiționale”😵
    A înebunit lupul cu proiectantul Search!😪
    Peste tot e bagat, oeste tot încurca lucrurile, peste tot are amânari, renunțari fara sa plateasca despagubiri statului român!
    Cine-l protejeaza?
    Autoritățile statului roman sunt una mai proastă ca alta?
    Cum de atribuie contracte pe banda rulantă?😁

  2. Un drum foarte util, tranzitarea devei e un cosmar. Is curios daca il termina inainte de tunelurile pentru ursi de la cosava

  3. acest drum trebuia sa aiba o configuratie pentru o posibila continuare spre Hateg, continuare macar la nivel de drum expres.

    • Acest drum nu are nicio legătură cu drumul spre Hateg! Există nodul rutier de la Simeria cu descărcare atât din A1 cât și din DN7 spre Hațeg!!! Ce altă posibilă continuare mai vrei? Trăim în Cronica Cârcotașilor și asta ne ocupă tot timpul!!!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.