Cum fac față americanii inflației galopante: Reduc cheltuielile la pompa de benzină și cumpără pizza congelată, cafea ieftină și pungi mai mari de chips-uri

supermarket, cumparaturi Sursa foto: Pixabay

Inflația în creștere schimbă obiceiurile de consum: americanii reduc cheltuielile la pompa de benzină – și nu doar cantitatea de combustibil pe care o pun în rezervoare. Consumatorii schimbă, de asemenea, modul în care cumpără alimente și alte produse esențiale, relatează CNN Business.

Gospodăriile plătesc mult mai mult pentru gaz, pentru combustibili, iar alimentele sunt mai scumpe.

Magazinele de la benzinărie înlocuiesc, de obicei, magazinul alimentar, atunci când cumpărătorii au nevoie de o sticlă cu apă, câteva pungi de chipsuri, o cutie de lapte sau o cafea întârziată în drum spre casă de la serviciu, iar acest comportament de cumpărare este un bun barometru în ceea ce privește obiceiurile de consum.

„Prețul benzinei e mult mai mare și toate s-au scumpit, dar oamenii trebuie să conducă”, a spus Arie Kotler, președinte și CEO al Arko Corp, un operator de magazine de proximitate. „Încă vin la pompă, dar își recalculează călătoriile rutiere”, spune acesta.

Kotler a observat tiparele de cumpărături la pompele de benzină operate de ARKO și la magazinele universale conectate. Compania operează aproape 1.400 de magazine, majoritatea cu benzinării, în orașe mai mici și comunități rurale din 28 de state.

El a observat că apar două tendințe în timpul vizitelor cumpărătorilor la benzinării. „Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, oamenii vin mai des la pompă, dar în loc să umple complet rezervorul, ei umplu jumătate sau un sfert de rezervor la un moment dat”, a spus el. „Conduc din ce în ce mai puțin și pe distanțe mai scurte”.

În același timp, consumatorii fac mai rar cumpărături la magazinul de la benzinărie. „Dar când intră în magazin, își consolidează achizițiile”, a spus el. „În loc să cumpere doar unul sau două articole, fac un coș mai mare de cumpărături, poate pentru întreaga săptămână”.

Consumatorii se uită tot mai mult la prețuri, iar Kotler a spus că ARKO își recalibrează ofertele, serviciile și promoțiile, pentru a încerca să mențină prețurile scăzute și vânzările în creștere.
„În trecut, um cumpărător lua o singură băutură și o pungă mică de chipsuri”, a spus el. “Acum fac cumpărături pentru valoare. Deci este o pungă mai mare de chips-uri pentru 4,59 de dolari, de exemplu, comparativ cu o pungă mică pentru 2,29 dolari. Pot obține câteva porții din acest pachet”, explică retailerul. La fel se întâmplă cu băuturile – sticlele de doi litri au devenit mai populare decât cele de dimensiuni mai mici.

Cafeaua ieftină, sandvișurile și pizza congelată sunt, de asemenea, foarte căutate în rândul cumpărătorilor cu buget limitat.

Sursa foto: Pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *