Secretar de stat, verificare pe Autostrada București Sud: Fără progres pe lotul A1 – Bragadiru / Aktor, progres de sub 1% pe lună într-o toamnă blândă

A 0 Sud Lot 3 Aktor

Noile amenințări cu rezilierea contractului nu aduc o mobilizare mai bună a grecilor de la Aktor pe lotul 3 al Autostrăzii București Sud, cel mai important tronson al A0 pentru anul viitor în contextul legăturii complete între A1 și A2 pe semi-inelul sudic. Ionel Scrioșteanu, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, care răspunde de infrastructura rutieră, a verificat lotul de 18 km dintre Autostrada A1 București – Pitești și DN 6 Bragadiru, dar nu a constatat un progres față de ultima vizită inopinată (24 noiembrie). Lotul Aktor este la 57% execuție, potrivit raportului oficial CNAIR. În cele trei luni de toamnă cu vreme bună pe șantier, Aktor a „reușit” un progres de sub 1%/lună, deși alți constructori au avut progres de 5-6% pe Autostrada Ploiești – Buzău sau Pitești – Curtea de Argeș.

„Din nou pe Lotul 3 Sud al Autostrăzii Bucureștiului A0. Așa cum am spus data trecută, cel puțin o dată pe săptămână merg pe șantierul Lotului 3 Sud al Autostrăzii Bucureștiului A0 pentru a sprijini, dar și presa totodată, antreprenorul acestui lot. Printre oamenii care muncesc pe acest șantier, este și o echipă de 6 refugiați ucraineni, unul dintre aceștia fiind Vitalie Vidjai, care împreună cu soția sa, angajată la un restaurant în București, au grijă de cei 4 copii ai lor. În ultimele 3 săptămâni, am observat o ușoară, dar foarte ușoară îmbunătățire a antreprenorului pe șantier, insuficientă încât să se observe un progres”, Ionel Scrioșteanu. Nota redacției: sublinierea aparține Economedia.

CNAIR a început pre-recepția lotului 2 al Autostrăzii București Sud, lot care va fi deschis peste aproximativ 2 săptămâni între DN 6 și DN 5 (10 km), dar nu poate garanta că va da în circulație și sectorul de 7 kilometri din primul lot, între Vidra și Popești-Leordeni (DN 4).  Scrioșteanu a recunoscut că Alsim Alarko nu mai are nicio șansă de finalizare a lotului 1 complet până la Autostrada Soarelui și a invocat condițiile meteo pentru eventuala deschidere completă a lotului 2 Bragadiru – Vidra (16 km) și parțială a lotului 1 (7 km). Scrioșteanu a precizat că Ministerul Transporturilor nu va (mai) accepta asfaltări de mântuială, pe ploaie sau în condiții de temperaturi reduse.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Cu Aktor ar trebui reziliat acum, si pana mai-iunie poate vine un antreprenor serios Umb si termina lucrarea pana decembrie 2024.

    • Umb are deja prea multe proiecte cărora nu le mai poate face față și lăsate în standby pentru a prioritiza pe cele prin pnrr

  2. E de neînteles gandirea voastra!
    Tolerati intarzierile, asteptarile sunt f.mari dar de ce nu reziliati?
    Oricum s-a vazut ca presiunea voastra cu vorbe a fost zero!😵

    • Pentru ca depinde in ce conditii si dupa cat timp au voie, prin contract, sa rezilieze. Daca tu livrezi mere la taraba la piata, ti-ar conveni sa rezilieze contractul cu tine ca ai livrat si un mar stricat?? Mai gandeste inainte sa intrebi

  3. O posibila explicatie ar fi ca UMB lucreaza repede si bine pentru ca plateste angajatii pe masura muncii depuse. Celelalte “companii” vin in Romania sa faca bani pentru tolba lor, nu sa ofere salarii mari angajatilor.
    O alta explicatie pentru care “companii” precum Aktor, Pizzarotti, Rizzani, Tirrena Scavi si toate lipitorile astea puturoase inca primesc proiecte mari in Romania, este faptul ca au legaturi acolo sus la varful MT si CNAIR. In mod evident nu le intereseaza decat banii pentru conturile lor si nu este neaparat sa si livreze proiectele la timp. Angajatii acestor “companii” sunt tot din Romania, dar sunt platiti modest si nu au motivatie.

    • UMB e în urma rau cu lucrarile, s a intins mai mult decat ii e plapuma. E ok , e roman, insa n are suficiente resurse pentru tot ce a angajat în materie de lucrari

  4. Am si eu o nelamurire, ne tot vorbesc de deschiderea lotului 2 – 10 km – si de o posibila deschidere partiala – 7 km – din lotul 1. Dar, lotul 2 are oficial 17 km, la fel ca lotul 1. Deci, se deschide tot lotul 2 si posibil inca 10 din primul (deci 17+7) sau se deschid 10 din lotul 2 si posibil 7 tot de pe acelasi lot (10+7)?
    Eu chiar nu inteleg

  5. Tudor,
    vezi pe https://www.openstreetmap.org/ cum sunt definite loturile A0 si vei observa ca A0 lot 2 are prevazute noduri rutiere doar la intersectiile cu DN6 respectiv DN5 – restul lotului este intre DN5 si DN4 dar nodul rutier A0 x DBN4 apartine de lotul 1

  6. D le , ,secretar de stat, , poate va faceti timp sa treceti sa vedeti bataia de joc de la intersectia A0 cu DJ din comuna Berceni ,unde construcorul nu reuseste sa astupe mai multe gropi care creeaza ambuteiaje in trafic de aproximativ 2 ore in fiecare dimineata si apoi in fiecare seara.Nu de alta dar sumteti direct responsabil de acest disconfort ,pe care trebuie sa l indure locuitorii localitatii in fiecare zi. P.S
    Mai avem putin si vin alegerile si atunci o sa ,,rasuflam , si noi o sa stim ,,vinovatii, ,de aceasta situatie.Nu vrem decat sa va faceti obigatiile din fisa postului pentru care sunteti platit!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.