Statele Unite: Firmele de băuturi promovează cocktailurile îmbuteliate pentru sărbători

canned cocktails cocktail imbuteliat Sursa foto: Facebook/Brown Bag Liquor

Marii producători de băuturi alcoolice doresc ca americanii să bea Old Fashioneds, Negronis și Espresso Martinis în acest sezon de sărbători. Dar nu este nevoie de un barman: aceste cocktailuri sunt îmbuteliate.

Diageo și Pernod Ricard au lansat ambele cocktailuri îmbuteliate în Statele Unite în ultimele luni, sperând să profite de o tendință care a înflorit de la pandemia COVID-19, scrie Reuters.

Spre deosebire de cocktailurile individuale la cutie, noile băuturi îmbuteliate pot conține până la 750 de mililitri de băutură. Companiile speră ca gazdele să le toarne la petrecerile festive din acest an, iar invitații să le aducă în loc de vin.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Nylaya Corbin, o tânără în vârstă de 22 de ani care locuiește în New York, a cumpărat o sticlă de Espresso Martini de la Diageo, pe bază de vodcă Ketel One, când a fost la cumpărături în noiembrie – și i-a plăcut. Corbin a spus că era “extrem de tare” și mai bună decât versiunile pe care le încercase în baruri și restaurante.

“De fapt, de atunci nici măcar nu am mai comandat un Espresso Martini în oraș. Îl voi bea doar acasă”, a spus Corbin, care provine din Maryland. Ea a spus că a cumpărat, de asemenea, o sticlă de cocktail Cosmopolitan de la Ketel One pentru ziua ei de naștere în această lună.

Pentru unii consumatori atenți la preț, cocktailurile îmbuteliate reprezintă o bună opțiune de economisire a banilor, pe fondul creșterii costului vieții.

Când Caroline Zatina, o mamă în vârstă de 37 de ani din Charleston, Carolina de Sud, le-a văzut la vânzare la 20 de dolari, a început imediat să facă calculele cu privire la cât de mult ar putea economisi față de un bar.

“Este perfect pentru cineva ca mine”, a spus Zatina. “Îmi plac cocktailurile mele, am o poftă de dulce și am un buget limitat”.

Băutorii din ziua de azi caută calitate, dar vor, de asemenea, ca experiențele lor de băut să fie ușoare și ieftine, a declarat Ann Mukherjee, CEO-ul demisionar al Pernod Ricard North America. Ea se retrage la sfârșitul anului.

“Vor să se simtă ca un mixolog, dar vor să facă acest lucru la fel de ușor ca și cum ar scoate o bere din frigider”, a continuat ea, adăugând că pandemia – care a lovit la începutul anului 2020 – i-a învățat pe oameni cât de mult ar putea economisi dacă ar bea la domiciliu.

Companiile de băuturi spun că produsele lor pot egala calitatea cocktailurilor turnate de barmani profesioniști pentru o fracțiune din preț.

Dar nu toată lumea este convinsă, în special cei care lucrează în sectorul hotelier. Cocteilurile îmbuteliate pot fi de bună calitate, dar nu pot reproduce experiența personalizată și măiestria artizanală reală pe care o au băutorii într-un bar, a declarat Igor Zukowiec, fondatorul companiei de catering și mixologie Alchemiq din New York.

“Îi ia puțin din magia barmanului”, a spus el.

Cocktailurile îmbuteliate fură din cota de piață a berii și a vinului, au declarat pentru Reuters trei directori din industrie de la Diageo, Pernod Ricard și Beam Suntory. Unii consumatori s-au orientat în trecut către vin și bere pentru că nu au încrederea, timpul sau ingredientele necesare pentru a pregăti un cocktail, au spus doi dintre directori.

Perioada festivă este un moment cheie al anului pentru stabilirea unui punct de sprijin pe piața în creștere rapidă a cocktailurilor “ready-to-serve”, au adăugat aceștia. Marile companii producătoare de băuturi au investit în marketing și publicitate pe tema sărbătorilor pentru produsele lor.

Diageo, care produce ginul Tanqueray și whisky-ul Johnnie Walker, dorește să devină lider de piață în această categorie, a declarat directorul său de marcă Nikhil Shah.

Compania a înființat stații de prelevare de probe în magazine și, de asemenea, și-a promovat gama pentru sărbători prin intermediul unor reclame, activități cu influenceri și evenimente. Va adăuga un nou cocktail la gama sa în luna februarie, a spus Shah.

Oportunitatea este considerabilă.

Alcoolul “ready-to-drink”, care cuprinde, de asemenea, lucruri cum ar fi cocktailurile la conservă și hard seltzers, se preconizează că va valora 21,1 miliarde de dolari numai în Statele Unite până în 2027, potrivit IWSR Drinks Markets Analysis.

Această sumă este în creștere de la 18,2 miliarde de dolari în prezent, creșterea reflectând în mare parte creșterea produselor mai scumpe și premium, a cocktailurilor și a băuturilor lungi.

Acest lucru ar putea accelera îndepărtarea de băuturi precum berea și vinul în Statele Unite, care au dominat mult timp momentele în care băutorii doresc o băutură ușoară.

Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și alte grupuri de sănătate publică își îndreaptă atenția asupra alcoolului după ce au înregistrat progrese în evidențierea problemelor de sănătate cauzate de țigări. OMS afirmă că alcoolul este un factor cauzal în peste 200 de boli și afecțiuni, inclusiv unele tipuri de cancer, ciroza hepatică și bolile cardiovasculare. Aceasta a solicitat taxe mai mari la nivel mondial.

Sticlele mari de băuturi preamestecate, precum Margarita sau Pina Colada, reprezintă de ceva timp cea mai mare parte a categoriei “gata de servire”.

Cocteilurile îmbuteliate de la Pernod și Diageo, lansate în Statele Unite în august și, respectiv, octombrie, sunt mai scumpe. Glenlivet Old Fashioned de la Pernod se comercializează în mod obișnuit la 16,99 dolari pentru o sticlă de 375 de mililitri.

Dar depășirea așteptărilor consumatorilor, conform cărora cocktailurile îmbuteliate sacrifică calitatea în favoarea cantității, va fi o provocare.

În acest moment, categoria este în urmă.

Vânzările unitare de cocktailuri “gata de servit” în SUA au crescut cu doar 0,1% față de anul trecut în cele 52 de săptămâni până la 2 decembrie, conform datelor furnizate de compania de cercetare de piață NIQ. A existat o creștere în timpul sărbătorilor, vânzările crescând cu 2,2% în cele patru săptămâni până la 2 decembrie, față de un declin de 2,6% anul trecut.

Dar creșterea pentru anumite tipuri de cocktailuri a explodat în ambele măsuri, potrivit datelor, cu Bloody Mary, Martini și Negroni în frunte.

Cocteilurile gata preparate oferă localurilor care nu dispun de suficiente resurse pentru o mixologie completă o modalitate de a oferi un meniu de cocktailuri, a declarat Lynnette Marrero, un mixolog din New York care a lansat recent o linie de cocktailuri îmbuteliate, Delola.

Categoria este în creștere rapidă, ocupând mai mult spațiu pe rafturi și luând amploare și în canale precum companiile aeriene, care, în mod istoric, au oferit doar vin, bere sau apă minerală, a declarat Zach Poelma, SVP of Supplier Strategy & Insights la Southern Glazer’s Wine & Spirits, un distribuitor de top de băuturi spirtoase din SUA.

Producătorul de whisky Jim Beam Suntory, singurul jucător mare care oferea o gamă de cocktailuri îmbuteliate în 2020, a înregistrat o creștere de 70% anul trecut, a declarat Jessica Spence, președintele său pentru America de Nord.

Compania, în prezent lider de piață, intenționează să învingă concurența prin elaborarea de noi amestecuri de cocktailuri localizate, menite să răspundă rapid la tendințele regionale diferite, a spus ea.

De asemenea, Pernod are și alte proiecte în pregătire, potrivit lui Mukherjee.

“Oamenii doresc comoditate”, a spus ea. “Și vor cocktailuri convenabile”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: