Autostrada Sibiu – Făgăraș: Curtea de Apel București a respins contestația Strabag pentru lotul 4. Strabag trebuie să achite către Makyol cheltuieli de judecată de 10.000 lei / Fără contestații la CNSC pentru Lotul 2

DN 1 ieșire spre Făgăraș Sursa Foto : CNAIR

Curtea de Apel București a respins luni, 6 noiembrie contestația Strabag pentru lotul 4 al Autostrăzii Sibiu – Făgăraș și a obligat constructorul din Austria să achite turcilor de la Makyol cheltuieli de judecată de 10.000 de lei. CNAIR și Makyol au semnat contractul pentru lotul 4 pe 20 septembrie în baza deciziei CNSC din iulie care a respins contestația Strabag și a asumării Makyol în cazul unei eventuale decizii de „întoarcere” de la Curtea de Apel București.

„Complet: 10-Completul 3 Recurs Achiziţii Publice/ Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Respinge exceptia lipsei de interes invocată de intimata CNAIR SA. Respinge ca nefondata plangerea. Obliga petenta sa plateasca intimatei MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.Ş. în calitate de lider al Asocierii MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.Ş. – YAPI MERKEZI INSAAT VE SANAYI AŞ suma de 10.000 lei cu titlu de cheltuieli de judecată reprezentând onorariu avocat redus. Definitivă. Pronunţată astăzi, 06.11.2023, prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Document: Hotarâre  479/2023  06.11.2023”, se arată pe portalul Instanței.

Pe 24 octombrie CNAIR a desemnat Makyol câștigător și pentru lotul 2 al Autostrăzii Sibiu – Făgăraș, iar cele 10 zile calendaristice pentru eventuale contestații au trecut la termenul de 4 noiembrie (sâmbătă). Până la ora redactării articolului, la CNSC nu erau înregistrate contestații, dar pentru siguranță, cel mai probabil CNAIR va aștepta și ziua de marți, 7 noiembrie, înainte de a anunța oficial demararea procedurilor pentru semnarea contractului.

Constructorul turc Makyol va realiza toate cele 4 loturi de pe A13 Sibiu – Făgăraș și va deveni al treilea mare constructor după UMB și WeBuild raportat la numărul kilometrilor de autostradă contractați. Pentru loturile 3 și 4 contractele sunt semnate și în etapa de proiectare, iar pentru lotul 1 contractul se află în procedură de semnare.

Sursa Foto : CNAIR

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *